.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشتي لوچو سال آينده بين‌المللي مي‌شود

دبير هيئت ورزش همگاني مازندران گفت: در سال آينده كشتي لوچو به عنوان يك رشته ورزشي بين‌المللي معرفي مي‌شود. 

ياسر سليم بهرامي عصر امروز در جمع لوچوكاران و مربيان اين رشته پهلواني در شهرستان فريدونكنار اظهار داشت: اهميت كشتي و ورزش بر كسي پوشيده نيست و بايد به‌جاي اينكه در بحث درمان توجه كنيم به ورزش و سلامت جامعه توجه كنيم.
وي بيان داشت: خدا را شاكريم طي دو سال گذشته و پس از فرمايش مقام معظم رهبري توجه مردم و مسئولان به ورزش همگاني بيشتر شده است.
دبير هيئت ورزش همگاني مازندران به نقل از رئيس ورزش همگاني آلمان درباره سفرش به ايران گفت: احساس مي‌كنم چيزهاي جديدي ياد گرفتم و به آلمان بر مي‌گردم؛ نه اينكه به اينجا آمده باشم تا چيزي به شما ياد بدهم، البته بعد از اينكه از برنامه‌هاي ايران به ويژه كشتي لوچوي مازندران بازديد كرد چنين بياني را داشته‌اند.
سليم پهلواني تاكيد كرد: لوچو در سطح كشور شناخته شده نيست و با توجه به اينكه سابقه كشتي لوچو چند هزار ساله است ما بايد تلاش كنيم لوچو همراه با پهلواني توسعه پيدا كند كه گسترش پهلواني در ورزش امري مقدس است.
سليم بهرامي يادآور شد: 27 كميته عمومي در ورزش همگاني داريم كه يكي از آنها كميته كشتي لوچو است و تلاش مي‌كنيم كشتي لوچو به عنوان يك انجمن اصلي در ورزش همگاني كشور مطرح شود.
دبير هيئت ورزش همگاني مازندران خاطرنشان كرد: در سال آينده خبرهاي خوشي در سطح بين‌المللي به كشتي‌دوستان اعلام مي‌كنيم و در آينده نزديك كشتي سنتي لوچو به عنوان يك ورزش بين‌المللي معرفي مي‌شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.